Košík0
Způsoby doručení
Přepravce105 Kč
Doprava zdarma od 3 000 Kč

Vagnerplast se mění na Gustavberg

Vážení klienti, v roce 2008 se součástí společnosti Gustavsberg stala česká firma Vagnerplast ...


Vážení klienti, v roce 2008 se součástí společnosti Gustavsberg stala česká firma Vagnerplast, a rozšířila tak rodinu předního lídra mezi výrobci sanitární keramiky na světě. Švédská kvalita a tradiční česká zručnost jdou ruku v ruce. Gustavsberg nabízí ve svém portfoliu výrobky Vagnerplastu, které splňují ty nejvyšší požadavky na ekologickou funkčnost, praktičnost a dokonalý design. Výrobky Vagnerplast byly z naší nabídky staženy a připravujeme pro vás zcela jedinečnou nabídku z nového katalagu Gustavberg - Vagnerplast. První produkty pro vás připravíme již během května, další budou následovat. Zájemci si mezitím mohou přečíst něco o této společnosti ...

Historie společnosti GUSTAVBERG

Není jednoduché vyrábět sanitární keramiku v takové kvalitě, aby vyhovovala i těm nejnáročnějším kritériím. Firemním i zákaznickým. Předpokládá to zkušenost a tvrdou práci. Ale na něco takového jsme u nás ve Švédsku zvyklí. Nikdy jsme tady nedostali nic zadarmo. Možná o to víc jsme hrdi na to, že Gustavsberg se stal předním skandinávským výrobcem sanitární keramiky a koupelnového zařízení a díky spojení s německou mateřskou společností Villeroy & Boch AG Group patří k nejvýznamnějším výrobcům koupelnového zařízení v Evropě i ve světě.

Řemeslné mistrovství, na němž Gustavsberg staví, má své kořeny hluboko v historii. Až v 17. století. V roce 1640 získal Gustav Gabrielsson Oxenstierna a jeho žena Maria de la Gardie jako léno rozsáhlé pozemky, na nichž si chtěli postavit dům. Avšak v dosahu nebyla žádná cihelna, která by je zásobila stavebním materiálem, a tak ji nechali postavit ve Farsta bay. Nemohli tušit, že tím dali základ budoucí významné keramičce. Gustav Gabrielsson se bohužel nedožil ani dostavby svého domu, který Maria na manželovu věčnou památku pojmenovala Gustavsberg.

Plynula léta a roku 1825 se stará nefunkční cihelna zásluhou Johana Hermana Öhmana přebudovala na manufakturu, v níž se začal vyrábět porcelán. Ještě dlouho hledala keramička svou výraznější tvář. Na její pozdější podobu měl vliv i Gustav Hedblom a jeho dva spolupracovníci. Roku 1920 se rozhodli proniknout na trh s novinkou – mísicími armaturami. Zrodila se Vårgårda Armatur. Prosperovala možná lépe, než si její duchovní otcové představovali. Skoro souběžně docházelo ke změnám i ve výrobě sanitární keramiky a v roce 1940 vznikl Gustavsberg v takové základní podobě, jak ho známe dnes. Výrazný zájem zákazníků vedl ke stálému navyšování produkce a růstu společnosti. Fúzovala s mnoha firmami, v roce 1987 například s Vårgårda Armatur, a stávala se úspěšným hráčem v oblasti výroby koupelnového zařízení. Dnes – jak už jsme se na počátku zmínili – má rozhodující postavení nejen na švédském, ale i na světovém trhu.

Filozofie Gustavsbergu je jednoduchá a léta neměnná: vysoká kvalita, skvělý design, praktičnost a neustálá inovace. Ano, zní to logicky, ale skrývají se za tím roky dřiny. Originalita podpořená letitou zručností se snoubí s nejmodernějšími technologiemi a promyšleným designem. Krása a preciznost provedení jsou pilíře, díky nimž získal Gustavsberg postavení lídra mezi výrobci sanitární keramiky. A ještě jedna skutečnost je pro něj podstatná: příroda. V ní čerpá inspiraci a s ohledem na ni promýšlí veškerou výrobu. Nelze jinak - zvlášť v případě, když se pracuje s vodou, jedním ze čtyř rozhodujících elementů života. Ruku v ruce s tím jdou i rozvahy ekonomické. Všechny výrobky jsou konstruovány tak, aby šetřily energii a zbytečně nezatěžovaly rodinný rozpočet. Až uvidíte značku Gustavsberg kdekoli na umyvadlech, sprchách či toaletách, můžete si být jisti, že ve stejné kvalitě budou sloužit ještě mnoho let. Mimořádná praktičnost a funkčnost gustavsberských výrobků závisí na detailech - a jimi se odlišují od všech ostatních. 

V listopadu 2007 získal Gustavsberg prestižní ocenění EMAS, které je udělováno společnostem, jež dlouhodobě a systematicky pracují na minimalizaci škodlivých vlivů devastujících životní prostředí. Spolu s Gustavsbergem získali tuto cenu vlastně i jeho zákazníci, kteří svými vysokými nároky na ekologičnost sanitárního zařízení motivují firmu k výrobě stále dokonalejších, k přírodě šetrnějších systémů ...